eShopyGO szanuje obowiązujące przepisy dotyczące ochrony konsumentów i dokłada wszelkich starań, aby zapewnić skuteczny system rozpatrywania skarg.
W przypadku problemów kupujący może skontaktować się ze sprzedającym pod numerem telefonu: 221532004 lub wnieść skargę za pośrednictwem poczty elektronicznej: [email protected]. Procedura odwoławcza jest poufna.
Sprzedający dokłada wszelkich starań, aby wszelkie spory rozstrzygać polubownie.
Zgodnie z normami prawa spółka MS UP z o.o. nie uznaje żadnego podmiotu prowadzącego postępowania pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich za właściwy do rozstrzygania sporów konsumenckich, które mogą być wszczęte przez konsumentów zgodnie ze słoweńską Ustawą o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich.
Konsumenci mają możliwość rozstrzygania sporów dotyczących ich internetowego zamówienia w pierwszej kolejności bez udziału sądu.
Platforma internetowa do rozstrzygania sporów konsumenckich dostępna jest na stronie internetowej: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ lub https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=EN
Rozporządzenie to wynika z Ustawy o pozasądowym rozstrzyganiu sporów konsumenckich zawartej w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady UE nr 524/2013 w sprawie internetowego rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2016/2004 i dyrektywy 2009/22 /WE.
Potrzebujesz pomocy?
Jeśli masz jakiekolwiek problemy, skontaktuj się z nami.
Produkty wysokiej jakości
Starannie wybrane produkty specjalnie dla Ciebie i Twoich bliskich.
Bezpieczny zakup
Bezpieczny zakupy za pobraniem lub kartą.
Szybka dostawa
Szybka dostawa do domu.
Zawsze tu dla Ciebie
Po złożeniu zamówienia wszystkim zajmiemy się my.