Powrót do produktów

REKLAMACJE I WYMIANY

Kupujący ma prawo powiadomić sprzedającego na adres mailowy [email protected] w terminie 15 dni od dnia otrzymania zamówionego produktu o odstąpieniu od umowy sprzedaży, bez konieczności podawania przyczyny takiej decyzji. Za moment odstąpienia od umowy uważa się dzień i godzinę otrzymania wiadomości na podany powyżej adres e-mail o odstąpieniu od umowy. Datą zwrotu produktu jest dzień, w którym produkt został wysłany do sprzedającego. Produkt należy zwrócić sprzedającemu nie później niż 14 dni po zawiadomieniu o odstąpieniu od zakupu. Zwrot zakupionego produktu sprzedającemu w terminie do odstąpienia od umowy sprzedaży uważa się za zawiadomienie o odstąpieniu od umowy. Jedynym kosztem, jaki ponosi kupujący w związku z odstąpieniem od umowy sprzedaży, to koszt zwrotu produktu sprzedającego. Jest to jedyny koszt, jaki ponosi kupujący w związku z odstąpieniem od umowy sprzedaży i naliczany jest zgodnie z cennikiem usługi dostawy i zależy od rodzaju przesyłki.

Aby odstąpić od umowy konieczne jest wypełnienie formularza znajdującego się na linku:

Link do składania wniosku: http://msup.si/returns/?lang=pl

W przypadku odstąpienia od umowy konsument zwróci otrzymany produkt na poniższy adres.

PACZKI MUSZĄ BYĆ ZWRÓCONE PRZEZ FIRMĘ KURIERSKĄ InPost!

Expedico – MS UP d.o.o. /In post/
Olszyny 18
44-373 Wodzisław Śląski
Polska

Zwrócony produkt musi być nieuszkodzony i w takiej samej ilości, jak w momencie odbioru przez kącego, chyba że produkt został zniszczony, uszkodzony, zgubiony lub ilość produktu zmniejszyła się bez odpowiedzialności kupującego.

Jeżeli kupujący używa produktu w okresie między otrzymaniem a jego zwrotem (w związku z odstąpieniem od umowy), sprzedający ma prawo dochodzić od kupującego roszczenia o zwrot obniżonej wartości produktu ze względu na używanie produktu przez kupującego. Kupującemu nie przysługuje prawo zwrotu produktu, który nie nadaje się do zwrotu ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, lub jest zapieczętowany, a po otrzymaniu produktu kupujący zerwał pieczęć.

Kupujący odpowiedzialny jest za zmniejszenie wartości produktu, jeżeli zmniejszenie wartości wynika z obchodzenia się z produktem, które nie jest konieczne do sprawdzenia właściwości i działania produktu.

Zwrot otrzymanych płatności nastąpi, jak tylko będzie możliwe, ale nie później niż w ciągu 14 dni od daty otrzymania zwróconego produktu. W celu zapewnienia śledzenia, dokładności i punktualności zwrotu, zwrot płatności kupującemu odbywa się wyłącznie przelewem na jego kontro bankowe. Prawo do zwrotu środków zakupu w przypadku gwarancji i błędów rzeczowych szerzej regulują przepisy Ustawy o prawach konsumenta.

Produkty, które szybko się psują lub szybko tracą ważność, nie podlegają zwrotowi.

Jeśli kupujący zamówił niewłaściwy produkt i chce go wymienić, sam ponosi koszty wysyłki (na nowy lub wymieniony produkt).

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakiekolwiek problemy, skontaktuj się z nami.

Zamów telefonicznie
2 215 32 004
icon-box-image

Produkty wysokiej jakości

Starannie wybrane produkty specjalnie dla Ciebie i Twoich bliskich.

icon-box-image

Bezpieczny zakup

Bezpieczny zakupy za pobraniem lub kartą.

icon-box-image

Szybka dostawa

Szybka dostawa do domu.

icon-box-image

Zawsze tu dla Ciebie

Po złożeniu zamówienia wszystkim zajmiemy się my.

CHCESZ 10% RABATU NA DOWOLNY PRODUKT? 😍

NIE PRZEGAP NASZEJ WYPRZEDAŻY! ✨

  • ZAREJESTRUJ SIĘ SZYBKO! ✉️🎁

Wyrażam zgodę na wykorzystanie przez eShopygo moich danych osobowych z tego formularza do marketingu e-mailowego. Dane będą przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie ochrony danych osobowych. Zgodę można wycofać w dowolnym momencie.